Dienstverlening- Evenementen

Bij evenementen, zoals o.a. kinder- en jeugdactiviteiten, kinder-en volwassenen sportwedstrijden, vieringen o.a. Koningsdag, Sinterkaasintocht en diverse markten is het belangrijk dat er gediplomeerde eerste hulpverleners aanwezig zijn.

Als er iemand onwel wordt, een blessure oploopt is het handig om iemand in de buurt te hebben die eerste hulp kan verlenen, en niet in de laatste plaats een geruststellend woord heeft voor het slachtoffer.

Heeft u bij een evenement twee of meer gediplomeerde eerste hulpverleners nodig, dan doen wij een verzoek aan onze leden om zich beschikbaar te stellen.

De vereniging zal mede n.a.v. uw opgave bepalen, hoeveel eerste hulpverleners en welke middelen er nodig zullen zijn voor uw evenement.

Uw opgave graag minimaal 2 weken voor het evenement bij ons aangemeld zijn, dit om voorbereidingen te kunnen treffen en u een opgave te kunnen sturen. Indien u een spoedaanvraag heeft binnen 1 week rekenen we extra administratiekosten.  (De prijzen leest u onder het hoofdstuk prijzen)

De vereniging beschikt o.a. over de volgende middelen:

• Herkenbare en professionele EHBO kleding
  • 4x Eerste hulpverleningstenten (easy up 3 x 3 meter)
  • 2x Automatisch Externe Defibrillator (A.E.D.)
  • 1x Veldbed
  • 2x Brancard
  • 2x Rolstoel
  • 8x Stoel
  • 2x Tafel
  • 4x Portofoon (PMR 446.Mhz)
  • 2x Koelbox voor ijspacks
  • 4x Eerste hulp rugtassen

De kosten voor deze dienstverlening zijn op basis van kostprijs en zijn als volgt opgebouwd:

• Eerste hulpverleners vrijwilligersvergoeding (onbelast)
  • Kilometervergoeding (onbelast),
  • Materiaal- en materieelkosten.

Voor meer informatie of voor een evenement opgave kunt u contact opnemen met de penningmeester:  ehbommoord.penn@gmail.com